Pages

Sometimes Remain silent is the good one :')

Assalamualaikum .


'' atiee , kau tak rasa sakit hati kea ? ''


ada orang tanya dekat aku , masa dekat sekolah . maaf , soalan sebelum tuhh aku tak boleh cakap sebab melibatkan hati dan perasaan orang .

okay untuk orang tuhh , tipu kalau aku cakap aku tak sakit hati tapi nak buat macam mana . Aku kena faham , yes aku kena faham diaorang . aku just kawan , kawan yang hanya just tittle kawan yang aku rasa hanya aku jeaa kudd yang cakap , tapi bagi orang tuhh takk .



aku sayang ' diaorang ' , sayang sangat . Tapi sayang tuhh hanya aku bukan diaorang atau sesiapa pun .

aku sayang semua kawan aku . Tak kisah laa kau rapat dengan aku ke tak . Korang sakitkan hati aku ke tak , sebab bagi aku apa yang korang buat yang melibatkan perasaan aku just ibarat dia macam angin yang berlalu . Aku tahu kadangkadang apa yang korang cakap , korang tak maksudkan , sama macma aku , kadangkandag aku pun pailang ? SO IM SORRY .



Berbalik pada soalan , yes sometimes memang aku sakit hati . Tapi aku just biarkan . Sometimes remain silent is the better way , so  aku diam dan just senyum . Everything gonna be all right (:



Ps : Kepada rynie aku minta maaf sangatsangatsangat , gilagila sebab kurangkan markah kertas periksa kau , sorry sangatsangat ! Aku rasa bersalah , sorry sangat . SANGATSANGATSANGATSANAGATSANGSATSANSGATSANGAT :'( SORRY .






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik