Pages

The one , the only the one .

Hyep , asslamualaikum 


ada seorang hamba Allah tanya aku . Ahak , blog aku banyak pasal soal daripada orang , huahua (:

apa special nye dia sampai kau tak nak couple daa ? 0.o

kay , kepada orang yang tanya . Aku tahu kau baca blog aku , thats why aku tulis . Lagipun , maaf aku tak reti nak cakap apa keistimewaan dia pada masa tuhhh . Aku tak pernah fikir pasal keistimewaan dia . aku just terima dia seadanya , ahak 



serious , masa kitaorang couple banyak orang kutuk kitaorang , kata kitaorang tak sepadan and masa tuhh aku gelak tapi dalam masa yang sama aku menangis (':  

but at the end , kitaorang still sampai satu tuhan tujuh bulan    . Tapi sudah tertulis kitaorang tak bersama , nak buat macam mana kan ? Tapi kitaorang still kawan and sampai sekarang dia still kawan , teman , kekasih , musuh yang paling baik aku pernah kenal 



Keistimewaan dia banyak . Dia baik , penyayang , bertanggungjawab , murah hati , tak kedekut , suka buat aku gelak , understanding aku , suka marah aku , suka senyum dekat aku , suka jelir , suka majuk dengan aku , suka nasihat aku and banyak lagi lah . Dia jugak nak sama dengan ayah aku , tapi tak sama dia lain sikit . Plus , tak bermaksud dalam kitaorang couple dia ajar aku yang tak baik , kitaorang mesej dia tanya aku sudah sembahyang kea belom ? mak ayah aku buat apa ? sudah study ? how school ? ukay , korang fikir apa yang aku fikir ? ♥ (':



Masa kitaorang couple , banyak orang cakap dekat aku yang nampak dia sayang aku . caring pasal aku . kata kitaorang sweet , and kitaorang memang suka gaduh , banyak sangat tapi masa tuhh kitaorang tetap stick together . Masa kitaorang break , kitaorang tak gaduh , kitaorang baik jea masa tuhh and sebesar mana pun gaduh kitaorang , insyaallah there is a way to solve that problem  (:


aku pernah berjanji kepada dia and diri aku sendiri . The most important diri aku sendiri laa . aku cakap kat diri aku dan dia 



' kalau andai ditakdirkan kita berpisah , insyaAllah saya tak akan couple daa . Awak yang terlast , selepas ini hanya untuk suami saya sahaja .

So , aku kena laa stick kepada janji aku and aku nak SPM . Aku tak akan tipu diri sendiri aku yang sampai sekarang aku still sayang dia and rindu dia . aku tak boleh kata , aku cinta dia , sebab aku tak tahu perasaan cinta itu apa , tapi dia istimewa , maybe perasaan ini cinta , tapi entah laa . Aku tak berharap dia kembali padaku , aku just berharap dia jumpa yang terbaik untuk hidup dia (:





No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik