Pages

Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)

Asslamualaikum (:

SPM sudah nak dekat , banyak gilaa kerja sekolah , kelas blablaablaa . Biasa laa budak SPM kann ?

First at all , aku nak minta maaf dekat cikgu aku kalau aku ada buat salah , ada buat muka , ada terluka kan hatihati cikgu . Maaf saya tak sempurna , saya hanya manusia biasa yang selalu buat salah . Saya sudah cuba jadi yang terbaik dekat cikgu cikgu . Insyallah saya cuba jadi pelajar yang terbaik untuk cikgu . walau saya tahu cikgu tak tahu blog saya , saya tetap nak ucap maaf . Terima kasih juga sebab ajar saya  macammacam dan banyak membantu saya .
Terima kasih cikgu (:



second at all  , SPM aku ambil 10 subjek ! woo , boleh kah aku berjaya ? Insyaallah ! aminnn , yeayyy ! thank you tolong aminn kann ! yappieee (:

mulamula nak drop addmate , tapi bila tanya akak dengan abang . Abang dengan akak cakap jangan sebab dalam borang nak hantar masuk Universiti nak banyak ada addmate . Addmate kena kepujian ( credit C ) pulak tuhh ==' alahaiii !

Bahasa Melayu . Bahasa Inggeris . Pendidikan Islam . Sejarah . Sains . Matematik . Prinsip Perakaunan . Addtional Mathematics . Ict . Taswur Islam .

heh ! tuh jela nak update. chawww ! asslamualaikum , jawab jangan tak jawab (: 



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik