Pages

Memory (:

Asslamualaikum ,


tadi main scrolscrol dalam facebook gambar tag .  then , tengok gambar nehh then tersenyum (:


masa zaman sekolah rendah . Majlis khatam al quran . Haha , masa tuhh aku lipat tudung macam entah hapehape jeww ==' , kay rindu zaman nehh . rindu zaman purapura jadi macam dewasa padahal kecil lagi =='


Masa zaman form 3

dalam kelas , HAHA , bajet rajin jea dalam gambar . masa tuhh cikgu yang tangkap gambar , sayang cikguu ! Haha , diaorang geng aku , masa zaman aku form 3 yang sebelah uhh , sayang gila dekat dia . yang belakang aku ? k , just kenangan (':


seminggu sebelum exam , boleh lagi tangkap gambar ! HAHA , kitaorang memang sempoi ! masa nehh , aku accident motor , lagi sempoikan ? masuk periksa pakai selipar , haha ==' 


masa reunion kitaorng . zaman form 3 memang best , the best year aku cakap dekat korang . huhu ^^

Love 3RKA 2010 - LOVELOVELOVE (:


Form 4SI

masa pergi tengok kawan masuk debat . K - diaorang best , gempak , stailoo ! waa waa ! (:



5SI

diaorang best . diaorang gempak . aku suka tahun nehh jugak , perempuan dalam kelas tade yang benci satu sama lain , tade yang gaduhgaduh , semua sempouii , semua satu kepala , semua sayang satu sama lain , semua care satu sama lain , semua ade untuk each other , semua dengar luahan samasama . and yang paling best kelas macam sekolah convent ! HAHA XD


Raya 2011 

last but not least . aku sentap tengok gambar nehh . kay , sayang diaorang
sampai sekarang aku pelik dengan baju tiga orang laki tuhh ? buy 1 free 2 kudd (:


jyeah , benda neh kenangan yang payah aku nak lupa , semua ada sentimental value .

i love them , until i die . insyaallah (:

No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik