Pages

Kuat (:

Asslamualaikum .

Tuhan tak bagi sesuatu ujian yang melebihi keupayaaan umatnya (:

kay , lepas baca benda nehh , baru tersedar . yeaaa , betul jugak . Allah bagi aku ujian yang sedikit jea , terlampau sedikit berbanding ujian  yang hamba allah lain pernah rasa . so , aku kena laa kuat . tuhan masih sayang aku lagi , aku kena banyak berubah .

korang pernah rasa , kalau korang pergi semua tempat . orang yang korang pergi semua korang tengok orang yang sama , pusing kiri , dia . pusing kanan , dia . pusing depan , dia . pusing belakang dia . wal hal , orang tuhh bukan dia .



korang pernah rasa , nak makan pun payah , sebab korang terlalu rindukan dia

korang pernah rasa nak buat kerja pun tak boleh sebab otak korang hanya fikirkan pasal dia ?

kay , aku pernah rasa . even , aku pernah tibatiba nangis atas motor sebab aku lalu dekat jalan yang dia pernah jerit ILOVEYOU , kay sweet kann ? k , just kenangan .

tapi benda nehh hanya sedikit ujian . masih ada banyak lagi ujian kann ? jyeahh ! kena laa kuatkann . bak kata seseorang ' jangan jadi lemah , buktikan yang kita boleh hidup tanpa dia  ' yeahh , i can do it . it not impposibble !



japp , nak buat perjanjian . baca nehh rynie oolala !

dengan ini , saya berjanji saya tidak akan minum coke or coca cola banyakbanyak lagi , hanya sedikitsedikit sahaja . tiga kali sebulan jeaa ! HAHA XD



saya suka minum coke masa saya sedang tension - Fakta 



No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik