Pages

Kesengalan Bersama Ayah :D

Asslamualaikum !

Sudah lama aku tak updateee , ngeeee ! Dad . Salah seorang yang melahirkan aku dalam dunia nehh ! weee (:

1 - story pertama

Aku pergi masuk dekat bilik guru . yea , aku sekolah sama dengan ayah aku . Aku masuk dengan kawan aku pergi meja guru kelas kitaorang . Then kawan aku cakap .

' wehh ! pergi minta dekat ayah kauu , stapler ! Benda nehh kena stapler '

aku pun dengan baik hati pangil ayah aku .

' abuya ( aku pangil ayah aku abuya ) '

ayah aku buat derkk ! aku ingat ayah aku tak dengar , so aku panggil sekali lagi .

' abuya '

ayah aku buat derk lagi ! tapeetapee . aku tuka ,

' cikgu ! !  ! ! '

ayah aku pandang , then ayah aku jelirrr ! adush ! geram jea aku dengan ayah aku . boleh pulak ayah aku buat macam tuhhh . ayahayah =='



2 - story kedua .

aku balik dari sekolah . aku bukan periuk nasi , yesss ! ada nasi . buka periuk kuali , mane lauk nya ? so , aku tanya ayah aku , takde lauk kea . ayah aku cakap masak laa , ayah aku sudah makan . then , baik aku masak maggi senang sikit , sudah lepas nehh ada kelas . aku pun masak . aku letak atas meja , then pergi dapur nak buat air , sampai jea kat meja

ayah aku tengah makan ! grrr ! alhamdulilah , lapar sebenarnya ayah aku nehh . then ,  aku cakap 

' kenapa abuya makan maggi aye ? aduyaii '

' laa , abuya ingat aye masak untuk abuya , hehe XD '

aku kelu nak cakap apa daa . masak balik laa jawabnya ,

ade laa beberapa lagi dengan ayah aku . boleh bawak gurau jugak ayah aku nehh ! (:






No comments:

Post a Comment

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik